marți, 28 februarie 2012















Pentru comenzi si detalii lovefor.fashion@yahoo.com


Sa incep cu inceputul:)
Poate sunteti curiosi  cine sunt  si ce caut aici?? Numele meu este   “F”… nu,  nu de la Felicia:P F de la fashion, fun, friends, frumusete.  Sa nu deviez prea mult de la subiectul meu, as dori sa va anunt ca stand patru fete intr-un apartament, am realizat care sunt provocarile noastre zilnice, cat de greu este sa ne gasim tinuta care ne reprezinta.   Dorinta noastra de a avea in fiecare saptamana cate o tinuta noua, fie ca mergem la club, facem poze si le postam pe facebook , primim like-uri si ne luam adio de la acea tinutaJ, fie mergem in oras, fie ca mergem in fiecare zi la munca… Dar oare DE CAT AR FI NEVOIE SA NE PUTEM REALIZA ACEST VIS?  Aici intervine ideea mea:  sa dau o mana de ajutor  in largirea garderobei personale cu haine de firma( Zara, Mark and Spencer , Bershka), colectii care la noi in tara nu au ajuns, la preturi care sa nu te puna pe ganduri daca sa iti iei rochita care iti place si care te face sa te simti frumoasa sau nu. Incepand din aceasta  saptamana o sa postez  cate 5 tinute  diferite , impreuna cu informatiile referitoare la calitatea materialului, marimi si culori disponibile, preturi, modalitati de plate etc… , care v-ar putea ajuta in obtinerea de noi like uriJ  Dupa care, mai tarziu, cand o sa am acordul si increderea voastra, o sa duc proiectul la nivelul urmator… Sper sa ma sustineti  si  sa va placa ideea mea….hainele sunt super, fiecare cu etichete, iar preturile sunt woooww:P   Nu o sa va dau  prea multe detalii acum, ce pot sa va spun este sa va pregatiti pentru sedinta de shopping:P

Multi pupici sau xo xo cf gossip girl

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea voastra conteaza:)